Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Halu!?

Av Agnez - 15 januari 2013 18:01

jag tänkte ta en till sådan här "lista"

Jag tror jag gör en FILM


  1. The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2
  2. Sherlock Holmes: A Game of Shadows
  3. Sherlock Holmes
  4. Your Highness
  5. Skyfall
  6. Mission: Impossible - Ghost Protocol
  7. The Amazing Spider-Man
  8. The Dark Knight Rises
  9. 21 Jump Street
  10. Pirates of Caribbean (Allihop)

det var dom 10 bästa förr den här månaden   


Love Agnes  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnez - 9 mars 2013 23:27

hej alla jag vet att det var ett tag sen jag bloggamen jag har hafft fullt upp, och bara glömt bort detSå mellon har varit och Robin Van Yeah...(för dom som gillar han) men jag tyckte väll att låten var ok men jag ville att Anton Ewald skulle ha v...

Av Agnez - 20 februari 2013 23:30

Hej   är det bara jag som älskar doften av hår, som precis har kommit från frisören? Jag bara älskar doften av hårsprejet.även fast det blir lite för stak doft ibland? okey det var lite onädig fakta för kvällenmen se yaLove Agnes   ...

Av Agnez - 18 februari 2013 21:19

Hello jo jag är ett musik freak... jag lyssnar på en och samma låt om och om igen... Jag tror att jag blir galen... Men nu kan jag nästan hela låten utantill      sen går den om igen hahaha. Nu fattar jag varför jag sluter gilla vissa...

Av Agnez - 17 februari 2013 11:37

  ÄNTLIGEN LOV   Jo nu är det lov. jag har precis vaknat. Nej jag har ätit oxå. men det blir en lång da... i morrn så ska det bli klippning. och bara Chill me Freja  lite helg...     Love Agnes   ...

Av Agnez - 16 februari 2013 13:15

Hello alla hjärtans dag har varit. em jag vet att jag inte har bloggat. men jag har inte kunnat logga in på bloggen    så nu kommer lite saker. Jag fyller snart år. om drygt 4månader lite mer. min alla hjärtansdag har varit okey. Vad är...

Presentation


Hej jag heter Agnes. Jag kommer blogga om allt jag kommer på. Jag är inte den bästa på att stava men bye

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tråkigaste ämnet i skolan?!
 Matte
 Svenska
 Engelska
 Idrott
 No
 Slöjd
 Rast
 Vad tror du???

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)


Ovido - Quiz & Flashcards