Alla inlägg under augusti 2012

Av Agnez - 22 augusti 2012 19:11

Hej alla läsare

sorry att jag inte har bloggat...

Men jag har inte orkat

jag har varit ganska trött


I dag har jag börjat skolan  

Visst det är inte kul

att gå upp kl 06.30 typ

men men det är bara att gilla läget...

Det ännda dåliga är att vi måste gå med

den anndra klassen(jag tror att dom inte vill ha

vissa lektioner med oss om jag ska vara ärlig)



Love Agnes


Av Agnez - 15 augusti 2012 20:41

Hej alla läsare

japp jag är ganska dålig

jag har haft feber någon dag

villken kommer jag inte ihåg

men asså

Jag  har haft så jädra ont i 

halsen JAG STÅR INTE UTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min kille har åkt

(Saknar han redan sååå mycket)

Jag tror att jag kommr skapa en katekori som hetter

Lillabloggen (FÖR ATT JAG ÄLSKAR LILLABLOGEN)


Love Agnes

Av Agnez - 15 augusti 2012 20:32

  Hej alla läsare

jag har hittat en av mina favorit låtar

Visst jag älskar masssorr av musik


YELLOWCARD I LOVE THIS SONG


Love Agnes

Av Agnez - 13 augusti 2012 13:59

Jag lovar att blogga imorgon
jag inte så bra men jag kanske skriver i kväll =)

Av Agnez - 7 augusti 2012 12:24

Hej alla läsare
det är fortfarande tidigt men jag
vet

lite vad som kommer hända idag :

Min kille kommer   

finnnnsss det något bättre sätt att

fira en månad på??

Jag kan inte komma på något iallafalll


På Onsdag ska jag, min kille Och kanske några kompisar'  

titta på film hemma hos mig cen jag vet inte riktigt

 

BBY I LOVE YOU SOO MYCKET SÅ JAG SKA

LÄGGA UTT MIN FAVORIT LÅT

OCH NÄR JAG HÖR DEN SÅ TÄNKER JAG PÅÅÅ

ALLT!!!!!

BBY=BABY<3

(GLEE GÖR DEN SÅÅ MYCKET BÄTRE)



LOVE AGNES   

Omg

Av Agnez - 2 augusti 2012 22:09

Hej alla läsare
jag skriver från mobilen
Så det kan bli lite stavfel
Jippi min kille kommer snart till mig

Av Agnez - 2 augusti 2012 12:20

God morgon alla läsare


Min titel heter Turk  Elr Arab och det liggeer en tanke

bakom det...

Jo så här börjar det:
Min kille vissssaddee ett sms som han skulle Skicka
till mig det var lite onödigt för vi satt ungefär 1-2 m ifrån varan

Och så här stog det i smsett:

Jag älskar dig min fina turk typ...
& jag började gapskratta så klart   
Sedan kallade min  kompis mig Arab & jag henne Turk (PÅ SKOJ)  

Och sedan sa jag vänta om jag är din Arab baby och du är min turkbaby

vem är våra föräldrar????
Och sedan sa jag jag är ju svensk... en om du säger att jag är arab & min kille skriver att jag är Turk  VAD FAN ÄR JAG DÅ?????????   
Ingen av oss vet mjen spela...



Love Agnes  

OMG

Av Agnez - 1 augusti 2012 13:21

Hej Alla Läsare

Dagen har inte kommit än ( det är bara eftermiddag)

Jag har inte gort så mycket gett kaninen mat varit ute med huden..

jag kommer lägga i lite musik nu

Jag älskar den här låten... Och det gör att jag börjar tänka på alla jag älskar  


Jag älskar alla mina kompisar


Love Agnes




Presentation


Hej jag heter Agnes. Jag kommer blogga om allt jag kommer på. Jag är inte den bästa på att stava men bye

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tråkigaste ämnet i skolan?!
 Matte
 Svenska
 Engelska
 Idrott
 No
 Slöjd
 Rast
 Vad tror du???

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)


Ovido - Quiz & Flashcards